آموزش نصب ، فعال سازی و آپدیت آنتی ویروس نود ESET Smart Security :: رایگان

Rate this post

چون واسه خیلی ها باید این مطلب رو توضیح میدادم ترجیح دادم که این آموزش را بنویسم تا همه بتونن استفاده کنند، در نتیجه اگه مشکل یا نقصی داره بفرمایید تا اصلاح بشود.

آموزش نصب ، فعال سازی و آپدیت آنتی ویروس نود ESET Smart Security

آموزش نصب ، فعال سازی و آپدیت آنتی ویروس نود ESET Smart Security

در این آموزش میتونید ساده ترین، کاربردی ترین ، راحت ترین روش نصب، بروزرسانی و آپدیت آنتی ویروس و اسمارت سکیوریتی نود ۳۲ را پیدا کنید البه بصورت رایگان

روش کار:

۱- مراجعه به سایت اصلی  http://www.eset.com  و سپس از منوی بالای صفحه گزینه   Download  ، دانلود (Download Internet Security & Antivirus Software for Your Home) را انتخاب کنید.

۲- در قسمت دانلود یکی از گزینه ها را براساس  نوع سیستم عامل و نیاز خود انتخاب کنید. مثلا من ترجیح میدم که بهترین و کاملترین نسخه (ESET Smart Security) را نصب کنم. پس شما هم در قسمت دانلود  دکمه روبروی ESET Smart Security را برای دانلود انتخاب کنید

۳- پس از دانلود برنامه (حدودا ۲ مگابایت حجم دارد) فایل اینستالر دانلود شده را اجرا کنید تا کل برنامه را بصورت آنلاین دانلود کرده و نصب کند.

۴- در زمانیکه برنامه درحال دانلود و نصب است شما باید سریال نامبرهای جدید نود ۳۲ را پیدا کنید مثلا میتونید از سایتهای زیر  و یا گوگل کمک بگیرید:
جستجو در گوگل  ، جستجوی فارسی در گوگل ،   سایت آقای غفاری ،  لینک ۱

۵- پس از نصب برنامه از صفحه اصلی گزینه آپدیت را  انتخاب کنید و در زمانی که از شما Serial Number & Password  خواست ، یکی از سریال نامبرهای جدید که پیدا کرده اید را در آن وارد کنید و اجازه بدهید که آنتی ویروس بصورت کامل Update شود.
نکته : اگه سریالی که وارد کرده اید را قبول نکرد از یک سریال نامبر دیگر استفاده کنید. معمولا تاریخ اعتبار سریال نامبرها را در پایین سریال و پسورد درج کرده اند.

بیشتر بخوانید:   ایجاد محدودیت دسترسی برنامه ها به اینترنت توسط فایروال ویندوز 7

۶٫ تمام شد.

مزایا:

– رایگان، ساده و بی دردسر

– تفاوتی با نسخه پولی ندارد

– بصورت اتوماتیک و خودکار هر وقت که به اینترنت متصل بشوید آپدیت میشود  و خود شما هم میتوانید با باز کردن صفحه اصلی برنامه گزینه آپدیت را کلیک کنیم.

معایب:

– هر ماه یکبار باید از سایتهای مختلف سریال نامبر جدید را پیدا کرده و داخل برنامه وارد کنید (برای پیدا کردن پسورد اینجا کلیک کنید)

************* نکته ********************************

با توجه به تغییراتی که در نسخه های جدید و ساختار سایت پیش اومده، برای دانلود  شما ابتدا باید یوزر پسورد را ابتدا وارد کنید

برای پیدا کردن یوزر پسورد جدید کافیست در اینترنت جستجو کنید یا اینجا کلیک کنید

Check Also

مرکز مثبت زندگی کد ۹۹۲۰ تهران، میدان معلم، خیابان تختی، پلاک ۲۴، بهزیستی ذوالفقاری شماره تلفن: ۷۵ ۸۳۳ ۶۶۶ - ۰۲۱ کدپستی: ۱۳۷۱۷۹۸۸۶۸ www.MyLifePlus.ir

مرکز مثبت زندگی کد ۹۹۲۰

مرکز مثبت زندگی کد ۹۹۲۰ تهران، میدان معلم، خیابان تختی، پلاک ۲۴، بهزیستی ذوالفقاری شماره …

4 comments

  1. سلام
    آیا میتوان یوزر نیم پسورد را تایپ کرد در نرم افزار آنتی ویروس وارد تا آبدیت شود .
    متشکرم

    • با سلام
      بله میشود تایپ کرد، اما معمولا اگر از همان سایتی که پسورد را پیدا کرده اید، متن پسورد را Copy/Past کنید مطمئن تر، راحت تر و کم خطا تر است.
      با تشکر

  2. میشه به طور کامل نحوه ابدیت کردن انتی ویروس را توضیح بدینESET SMART SECURITY 4

    • با سلام
      بصورت اتوماتیک و خودکار هر وقت که به اینترنت متصل بشوید آپدیت میشود و خود شما هم میتوانید با باز کردن صفحه اصلی برنامه گزینه آپدیت را کلیک کنیم.
      لطفا مجددا در متن و مطلب بالا، شماره ۴ و ۵ را ملاحظه بفرمایید.
      با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *