یک پسر کاریزماتیک چه اصولی را هنگام استفاده از تلفن رعایت می کند؟

Rate this post

یک پسر کاریزماتیک درک کرده است که اگر فرهنگ را به شکلی مطلوبی ادا نکند، درگیر بی فرهنگی مدرن می شود، و در نهایت از جامعه ترد شده و جذابیت خود را از دست می دهد. به یاد داشته باشید که کاریزماتیک بودن یک پسر باعث خیلی اتفاقات مهم در زندگی او می شود که بسیار خوشایند هستند و باعث موفقیت سریع تر او در هر زمینه ای می شود. اگر می خواهید با تغییر چند رفتار ساده به یک پسر کاریزماتیک تبدیل شوید با این مقاله همراه باشید.

صرفاً جهت اطلاع

معنای واژه های “زرنگی” و “آدم زرنگ” می تواند از تعابیر مختلفی برخوردار باشد. گاهی اوقات “زرنگی” به ذکاوت و استعداد در انجام موفقیت آمیز کارها اطلاق میگردد و گاهی نیز به توانایی های ذهنی و جسمی. متاسفانه در اندیشه برخی از مردم به اشتباه این دو واژه به معنای زیر پا گذاشتن حقوق دیگران، رعایت نکردن قانون و نادیده گرفتن آداب اجتماعی در نظر گرفته می شود.

زرنگی یا بی فرهنگی

متاسفانه در خیلی از جوامع امروزی، بی فرهنگی با زرنگی و باهوش بودن، توجیه می شود. فریب کاری، سوء استفاده کردن از سادگی دیگران، بی اعتنایی به حقوق و نوبت سایرین و دروغگویی و سایر موارد این چنینی به اشتباه یک نوع درایت و زرنگی به حساب می آید. عده ای خارج از نوبت خرید کردن و یا دریافت خدمت را نوعی سرعت عمل و هوش بالا می دانند و حتی آن را از امتیازات خود به حساب می آورند،

از نظر این افراد به عنوان مثال عبور از چراغ قرمز، جلو زدن ناعادلانه در صفوف خرید، پارک کردن در نقطه های پارک ممنوع، کم فروشی، سر درآوردن از امور شخصی دیگران همه مهارتی می خواهد که از عهده همه برنمی آید؛ همچنین بر این عقیده هستند که این موارد یک جسارت و ریسک پذیری بالا می خواهد؛ پس کسانی که این فرهنگ را از خود نشان می دهند، یک انسان زرنگ و فرصت شناس هستند.

بدترین حالت زمانی اتفاق می افتد که این افراد برای این بی فرهنگی های خودشان، مورد توجه دیگران قرار گرفته و از سوی عده ای هم تشویق می شوند و حتی نقش مربی را هم برای دیگران ایفاء می کنند.

بیشتر بخوانید:   اصول ساده «وارن بافت» برای کسب ثروت
پسر کاریزماتیک
این چنین است که برخی از بی فرهنگ ها نه تنها مورد عتاب و سرزنش قرار نمی گیرند بلکه به عنوان الگو به نسل های بعدی هم منتقل می شوند.

در این موارد واکنش ها و برخوردهای دیگران هم بی تاثیر نیست. در برابر این بی فرهنگی ها، بعضی از افراد بافرهنگ، به دلیل ملاحظات و رعایت حقوق دیگران، به ترسو بودن و تنبلی متهم می شوند، شایستگی و هوش آنها زیر سوال می رود و به نوعی از سوی عده ای طرد می شوند.

این جابه جایی ارزش ها به فرزندان ما هم منتقل می شود و فرهنگ های اصیل را کمرنگ می کند و موارد بی فرهنگی را در جامعه بیشتر می کند. نامگذاری روز ۱۴ آبان با عنوان روز فرهنگ عمومی، نباید فقط به ثبت در تقویم منحصر شود بلکه استفاده از این فرصت می تواند؛ آشفتگی های فرهنگی را بر طرف کند و مانعی برای شکل گیری بدعت های نادرست شود لذا بررسی خلاء های فرهنگی کشور ما از ملزومات رشد وتوسعه است.

طبق نظر کارشناسان، بزرگترین خلاء و کمبود در حوزه فرهنگ، پایین بودن سرانه مطالعه و کتاب خوانی است. بیگانه بودن با فرهنگ مطالعه به ویژه در میان نسل جدید، خود یک بی فرهنگی بزرگ است. کتاب خوانی اولین قدم برای ارتقای فرهنگ و علم و دانش یک ملت است. پس برای این که بتوانیم در برابر بی فرهنگی ها، ایستادگی کنیم ابتدا باید سطح دانش و مطالعه خود را بالا ببریم.

پسر کاریزماتیک

 آداب استفاده از تلفن و تلفن همراه

  • به عنوان یک پسر کاریزماتیک هنگامی که در حال صحبت با کسی هستید، تلفن خود را کنار بگذارید و مدام به آن نگاه نکنید. این کار باعث ناخوشایندی فرد مقابل می‌شود. همچنین به رئیس یا شخصی که رضایتش برای‌تان اهمیت دارد احترام بگذارید و هنگام صحبت با او وسایل شخصی‌تان (از جمله تلفن) را بررسی نکنید.
  • گفت‌وگوهای تلفن همراه‌تان را عمومی نکنید. از تلفن همراه در اتاق انتظار، صف پرداخت، رستوران، قطار یا سرویس بهداشتی عمومی استفاده نکنید.
  • هنگامی که به تلفن کاری پاسخ می‌دهید، در ابتدا اسم و شرکت تجاری‌تان را بگویید. به‌عنوان مثال: «شرکت الف / من ب هستم. چه کاری می‌توانم برای‌تان انجام دهم؟»
  • هرگز هنگام صحبت با تلفن از بلندگوی آن استفاده نکنید. مگر اینکه در جمعی باشید و می‌خواهید همه با هم صدای آن شخص را بشنوید.
  • پیام‌های صوتی کاری باید تا حد امکان کوتاه باشند. برای گذاشتن پیام صوتی، اسم، محل کار و شماره‌ی تماس خود را در ابتدا بگویید، سپس دلیل تماس خود را خلاصه ذکر کنید. مرحله‌ی اول را تکرار کنید و خداحافظی کنید.
  • تلفن خود را در حالت سکوت قرار دهید. اگر تلفن‌تان را روی میز می‌گذارید آن را خاموش کنید؛ مخصوصا اگر زنگ تلفن‌تان نامناسب است.
  • اگر از دستگاه پاسخ‌گویی تلفنی استفاده می‌کنید، مطمئن شوید که پیامی که از آن شنیده می‌شود آزاردهنده و بد نباشد. آن را در حالت حرفه‌ای قرار بدهید.
  • برای ارسال پیام‌های فوری، ابتدا از خود بپرسید که آیا اکنون زمان مناسبی برای گفت‌وگو هست یا نه؟ درمورد زمان دیگران احساس مسئولیت کنید.
  • به عنوان یک پسر کاریزماتیک اگر تماس تلفنی‌تان قطع شد، دوباره تماس بگیرید. در واقع کسی که اول تماس گرفته، پس از قطع‌شدن نیز باید خودش مجددا تماس بگیرد. حتی اگر طرف مقابل در حال صحبت بوده است.
  • هنگام صحبت با تلفن فریاد نزنید. حتی اگر صدای شخص آن طرف خط را درست نمی‌شنوید، دلیلی ندارد که او هم صدای شما را خوب نشنود.

جمع بندی

مطمئنا همه ی ما تا الان به این فکر کرده ایم که به یک فرد کاریزماتیک تبدیل شویم تا بتوانیم موفقیت هایی که در رویا به آن رسیده ایم را در واقعیت عملی کنیم. شاید باور نکنید زمانی که شخصیت شما عوض شده و یک شخصیت کاریزماتیک داشته باشید، به سادگی می توانید موفقیت های رویای خود را به واقعیت تبدیل کنید. اگر دوست دارید یک پسر کاریزماتیک شوید، لازم نیست کوهی را فتح کنید به جز کوه تغییر شخصیت خود.

بیشتر بخوانید:   روز جهانی عکاسی مبارک ۲۸ مرداد یا ۱۹ آگوست

Check Also

گروه فنی مهندسی پرهاست ParHost.net

آموزش پس انداز کردن به کودکان ۰ تا ۱۰۰

آموزش پس انداز کردن به کودکان یک موضوع بسیار مهم است که در شکل گیری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *