مزایا و کاربردهای سامانه پیامک برای سالن های آرایشی

Rate this post

سامانه پیامک برای آرایشگاه زنانه و مردانه

 

چه عواملی مشتریان را به آرایشگاه شما می‌کشاند؟ چگونه می‌توانید کلی مشتری پر و پا قرص برای خودتان دست‌و‌پا کنید و از فرط شلوغی، فرصت سر خاراندن نداشته باشید؟ چطور مشتریانی که یک‌بار آمده‌اند را دوباره برای آمدن به سالن خود ترغیب کنیم؟ اگر شما هم یکی از صاحبان سالن زیبایی هستید یا به‌دنبال شروع چنین کسب‌وکاری هستید، ادامه مطلب ما را به دقت بخوانید.

سالن‌های زیبایی، صرفاً فضایی برای زیباتر شدن نیستند، خانم‌ها به راحتی با رجوع به خاطرات‌شان به‌یاد می‌آورند که کارکرد آرایشگاه‌ها چیزی فراتر از زیبایی و خدمات بوده است. آنجا با دوستانشان جمع شده‌اند. درباره‌ی انواع اقسام خدمات پوست و مو حرف زده‌اند،”موهای آن دوستشان که چقدر بهش آمده بود” یا “فلانی چقدر بعد از کوتاه کردن موهایش زشت شده بود” در این هیاهو کلی هم بحث بالا گرفته، آرایشگران وارد بحث شده‌اند، مشتری‌های جدید هم بی‌مقدمه به بحث پیوسته‌اند، خلاصه همهمه‌ای به راه افتاده. خاطراتی از این دست برای همه‌ی خانم‌ها آشنایی دارد.

این کیفیت متنوع در این فضا، قابلیت‌ تبلیغاتی فوق‌العاده‌ای را برای صاحبان این مشاغل ایجاد می‌کند. با چند ترفند ریز و برنامه ریزی شده به راحتی می‌توان مشتری، سود و درآمد را به حد قابل توجهی افزایش داد و از جذابیت ذاتی چنین فضاهایی برای زنان، نهایت استفاده تبلیغاتی کرد.

امروزه تبلیغات مسیر دیگری در پیش گرفته است. سابق بر این همه چیز حول تبلیغات دهان به دهان می‌گشت. اما رشد سریع تغییرات و استقلالی که روزبه‌روز در جامعه تسری پیدا کرده است سبب شده که هر کس به‌وسیله‌ی رسانه‌ی شخصی‌اش (موبایل، لپ‌تاپ و…) درباره خدمات شخصی مربوط به خود تصمیم بگیرد. شما به عنوان صاحب آرایشگاه‌ها باید نگاه مشتریان را به سمت سالن خود جذب کنید و افراد راشخصاً خطاب قرار دهید. برای شما که فرصت و بودجه‌تان اندک است، پنل پیامکی آسان‌ترین و کارآمدترین راه‌حل است.

داشتن پنل پیامک نه تنها به عنوانی ابزاری تبلیغاتی برای سالن‌های زیبایی و آرایشگاه‌ها کاربرد دارد، بلکه ابزاری است که به وسیله آن می‌توانید خدمات قابل توجهی را به مشتریان خود ارائه دهید. در ادامه به شما خواهیم گفت که چگونه می‌توانید با استفاده از یک سامانه پیامک، روزهای خلوت سالن زیبایی خود را به روزهایی شلوغ تبدیل کنید.

ارائه پیشنهادات جذاب، فرصتهای طلایی با پیامک

“این ماه که وضعیت افتضاح بود. ماه رمضون همیشه همینجوره”، ” امان از این شهریور و مهر که خیابونا شلوغ و سالن ما خلوته”، “کلاً کاسبیمون کساده دو سه ماهه”، ” تازه اومدم اینجا و هنوز جا نیفتادم. اون جای قبلی خوب درآمدی داشتم. از وقتی اومدم اینجا پرنده هم پر نمی زنه”.

این جملات برای اکثر کسب وکارها آشنا هستند. تمام مشاغل زمان‌هایی دچار رکود اقتصادی می‌شوند و به اصطلاح بازارشان کساد می‌شود. این رکورد علاوه بر تاثیر مالی منفی، تاثیرات پنهان روانشناسی دیگری هم در روحیه‌ و خلق و خوی صاحبان مشاغل می‌گذارد، که خود می‌تواند در کیفیت ارائه و نحوه‌ی برخورد با مشتری تاثیر بگذارد و کار را خراب‌تر کند. نگران نباشید در این زمانها بهترین گزینه استفاده از “پیشنهادهای جذاب و تخفیفهای طلایی” است. انتخاب‌های جذابی که پیش روی مشتریان می‌گذارید، در چنین مواقعی آنها را ترغیب می‌کند از خدمات شما استفاده کنند. این موضوع منجر می‌شود به راحتی گوی سبقت را از رقیبان‌تان بگیرید.

بیشتر بخوانید:   درج و ثبت آگهی و تبلیغات عکس دار بصورت رایگان

به خصوص اگر به تازگی سالنی را راه‌اندازی کرده‌اید یا مکان سالن خود را تغییر داده‌اید، بهترین راه حل، معرفی و افتتاح سالنتان با یک پیشنهاد فوق‌العاده جذاب است. برای معرفی این پیشنهاد جذاب، با استفاده از پنل پیامک http://500sms.ir به سرعت برای تمام اهالی آن محل، پیامک ارسال کنید. همچنین می‌توانید با استفاده از پنل اس ام اس خود تغییر محل آرایشگاه خود را به مشتریان قدیمی خود اطلاع دهید و با ضمیمه کردن یک پیشنهاد جذاب، آن‌ها را ترغیب کنید تا به سالن زیبایی شما بیایند.

تخفیف‌ها و پیشنهادات خوب می‌توانند خلوت‌ترین و رخوت‌انگیزترین روزهای کاری را به شلوغترین و هیجان‌انگیزترین روزها تبدیل کنند.

پیشنهادات جذاب، فرصتهای طلایی در بازاریابی پیامکی آرایشگاه ها

 

برای مشتریان پیامک‌ یادآوری بفرستید

چقدر این مشتری حواس پرته، این بار سومشه که وقت گرفته و نمیاد. بهتره کلا حذفش کنم“، “خانم عزیز شما که همین پریروز وقت گرفتی چطور امروز یادت رفت؟ باید کبوتر بفرستم در خونه‌تون؟

حتماً برای هر کدام از صاحبان آرایشگاه و سالن‌هاغی زیبایی چندین بار این اتفاقات افتاده و همیشه از دست مشتری‌های حواس‌پرت شاکی هستید. از ضرر مالی و فرصت هدر‌ رفته عصبانی هستید و تصور می‌کنید که می‌توانستید وقت ملاقات را به کس دیگری بدهید. از طرفی دیگر آنها هم چندان مقصر نیستند، مشغله‌های زندگی مدرن و انواع رسانه‌های رنگارنگ تمام ذهن و زندگی‌شان را اشغال کرده‌ است.

این مشکل به راحتی قابل حل است، با استفاده از پنل ارسال پیامک به مشتریان آرایشگاه، وقتهایشان را یادآوری کنید و زنگ هشداری را در ذهنشان به صدا در بیاورید که امکان فراموشی تقریباً به صفر برسد. می‌توانید برای مشتریان خود امکانی بگذارید که قرار خود را از روز قبل تایید یا کنسل کنند.

این منجر می‌شود همزمان شما و مشتری برنامه‌هایتان را تنظیم کنید. در سامانه‌ی پیامک http://500sms.ir ، هم قابلیت ارسال پیامک برای مشتری و هم قابلیت دریافت پیامک از مشتری وجود دارد. این بهترین گزینه برای کاهش معضل حواس پرتی همگانی است. همچنین با استفاده از گزینه “ارسال های زماندار” پنل پیامک http://500sms.ir ، زمان ارسال را بر اساس تاریخ و ساعت درخواستی تنظیم کنید.

بیشتر بخوانید:   آگهی و تبلیغات رایگان در ۷ آگهی

پیامک‌های یادآوری مشتریان - بازاریابی پیامکی برای آرایشگاه ها

مسابقات پیامکی راه بیاندازید

از گذشته‌های خیلی دور، از تمدن یونان باستان تا همین امروزه، مسابقه از روش‌های جذاب تفریح و سرگرمی بوده‌ است (مسابقات المپیک یونان باستان). حتی امروزه با انواع سرگرمی‌های گوناگون، هیجان مسابقه همچنان به قوت خود باقی است. هیجانی که در تمام طول مسابقه، رقابت با رقیبان، تلاش برای بردن و حتی باختن وجود دارد. اگر سرتان خلوت شده یا دنبال مشتریان بیشتری می‌گردید، شک نکنید که طراحی یک مسابقه تاثیر فوق‌العاده‌ای دارد.

می‌توانید با برگزاری مسابقاتی در زمانهای مشخص مشتریان خود را همیشه درگیر نگه دارید و خاطره‌ای از کسب و کارتان بسازید که همیشه در ذهن مشتریانشان بماند. “خاطره” نقش اساسی و مهمی را در تبلیغات شما ایفا می‌کند، تنها کافی است سوالی را طراحی کنید و آن را از طریق ییامک به مشتریان آرایشگاهتان ارسال کنید و در همان پنل از مشتریان جواب دریافت کنید. خواهید دید که چه ولوله ای میان مشتریان راه می‌افتد. این ولوله به سرعت تکثیر می‌شود و خیلی از کسان دیگری را هم که شاید مشتری شما نباشند به مسابقه شما ترغیب می‌کند.

مسابقات پیامکی برای آرایشگاه ها

 

هماهنگی با پرسنل، یک مزیت پیامکی

با این حجم از کار و شلوغیِ امروز، همین الان زنگ زده است که نمی تواند بیاید“، “شرمنده کاری برایم پیش آمده که نمی‌توانم بیایم“.

این جملات دشمن سرسخت کارفرما هستند، به خصوص که از آن روزهای شلوغ کاری باشد و تنها چند ساعت قبل از شروع کار، پرسنل آرایشگاه خبر دهد که نمی‌تواند به سر کار بیاید. خب، در این شرایط پنل پیامکی باز هم به کمک شما خواهد آمد.

در آرایشگاه‌ها عموما پرسنل به صورت شیفتی کار می‌کنند و هماهنگ کردن شیفت‌ها به نظم و برنامه‌ریزی مشخص احتیاج دارد. شما با راه‌اندازی پنل پیامکی خود می‌توانید فهرستی از شرح وظایف روزانه پرسنل آرایشگاه‌ها تهیه کنید و یک روز قبل از شروع شیفت برای همه ارسال کنید.

به این ترتیب، قاعده‌ای برای پرسنل تعریف کنید که اگر می‌خواهند مرخصی بگیرند تا زمان مشخصی قبل از شروع کار از طریق پنل پیامکی به اطلاع شما برسانند. این کار به‌ تدریج نظمِ مشخصی را به فضای کسب و کار شما حاکم می‌کند که باعث می‌شود کیفیت کارتان به شدت بهبود پیدا کند.

 هماهنگی پرسنل در آرایشگاه ها با سامانه پیامکی

 

از مشتریان نظرسنجی کنید

به طور مرتب با مشتریان در ارتباط باشید و نظرات آنها را در رابطه با خدمات مختلف‌تان بپرسید. نظرسنجی پیامکی از چند جهت بر نظرسنجی حضوری برتری دارد: اول اینکه دلایل مختلفی وجود دارد که مشتریان شما در لحظه‌ای که در مکان شما حضور دارند و از خدماتتان استفاده می‌کنند نتوانند نظر خود را بگویند. شاید خجالتی باشند و نتوانند رو در رو صحبت کنند، یا همان موقع دقت لازم را در مورد خدماتی که برایشان انجام داده‌اید نداشته باشند و … .

بیشتر بخوانید:   رفع مشکل وصل نشدن گوشی سامسونگ به کامپیوتر

در نتیجه از طریق سامانه پیامکی می‌توانید از انها بخواهید نظراتشان را برایتان ارسال کنند. مسئله دوم این است که در نظر سنجی پیامکی شما آرشیوی از نظریات مشتریان دارید که می‌توانید هر زمان که خواستید به آنها دسترسی داشته باشید، با دقت بررسی کنید، نظرات را مقایسه کنید و بهترین برآورد را از نظرسنجی‌هایتان داشته باشید.

نظرسنجی در آرایشگاه ها

 

عضویت در خبرنامه پیامکی

خبرنامه‌ی شما باید به نحوی باشد که مشتریانتان ترغیب شوند در آن عضو شوند. برای این‌کار می‌توانید در کنار معرفی خدماتتان، مطالب بهداشتی، آرایشی و زیبایی متفرقه برای مشتریان بنویسید. روی مطالب به دقت وقت بگذارید. از منابع معتبر برای مطالب خود استفاده کنید.

می‌توانید هر یک از روزهای هفته را به موضوعی اختصاص دهید و مطالب دنباله‌داری بنویسید که هفتگی مشتریان آنها را دنبال کنند، تا اگر کسانی که خبرنامه شما را می‌خوانند، به خدمات زیبایی نیاز داشته باشند، شما اولین و حرفه‌ای‌ترین گزینه در ذهنشان ظاهر شوید.

خبرنامه پیامکی سامانه پیامکی

نتیجه‌گیری

برای معرفی آرایشگاه خود درنگ نکنید. پیوسته در پی یافتن ایده‌های خلاق و نو باشید. انواع روش‌ها را امتحان کنید، اما در تبلیغات خود افراط نکنید زیرا تبلیغ بیش از اندازه، مشتری را دلزده و بی‌تفاوت می‌کند. شماره تماس تمام مشتریان خود را در پنل پیامک http://500sms.ir وارد کنید و روزانه این لیست را وسعت دهید.

در زمانهای مشخص عملکرد و بازدهی تبلیغاتتان را بسنجید. “آیا مشتریان شما پیوسته افزایش می‌یابند؟”، ” کدام طرح تبلیغاتی شما قوی‌تر عمل کرده؟”، ” مشتریان به کدام پیامک بیشتر از همه پاسخ مثبت داده‌اند و از کدام پیامک استقبال چندانی نکردند“. پیوسته باید تمام این موارد را بررسی کنید. اگر تبلیغاتتان موثر عمل نمی‌کند، در تبلیغاتتان خود بازبینی کنید. اگر به راهنمایی نیاز دارید تلفن را بردارید و با ما تماس بگیرید.

***

اگر علاقه دارید یک کمپین پیامک تبلیغاتی راه اندازی نمایید، با ما تماس بگیرید. کارشناسان فنی پیامک http://500sms.ir می توانند بر اساس نوع فعالیت و تجارت شما برای شما، روش و شیوه های تبلیغاتی تعیین نمایند و برای کسب درآمد بیشتر شما را یاری کنند.

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است، با بخش پشتیبانی  http://500sms.ir به شماره تلفن ۰۹۳۳۳۸۴۴۴۱۲ تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *