دلایل اصلی خرید ردمی نوت ۷ شیائومی

Rate this post

مشخصات سخت‌افزاری خوب در کنار قیمتی پایین و رقابتی، ردمی نوت ۷ را تبدیل به یکی از انتخاب‌های جذاب و عاقلانه بازار کرده است.

دلیل اول: شیائومی بریدگی کوچکی را در بالای نمایشگر تعبیه کرده که دوربین سلفی درون آن قرار گرفته است. کوچکی این بریدگی باعث می‌شود تا در روند استفاده کاربران از دستگاه خللی ایجاد نشود و کاربران از حداکثر فضای صفحه‌نمایش استفاده کنند. افزون‌بر‌این، رزولوشون +FHD، صفحه‌نمایش ردمی نوت ۷ را به یکی از بهترین‌های رده خود تبدیل می‌کند.

دلیل دوم: باتری یکی از مواردی بوده که کاربران این دستگاه بارها در نظراتشان آن را یکی از نقاط قوت ردمی نوت ۷ عنوان کرده‌اند. شیائومی در ردمی نوت ۷ از باتری با ظرفیت ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت استفاده کرده‌اند که به‌راحتی تا دو روزِ کامل، کاربران را بی‌نیاز از شارژ مجدد می‌کند. با‌این‌حال، قطعاً شارژکردن باتری با این ظرفیت زمان زیادی را از کاربران خواهد گرفت؛ اما شیائومی با به‌کارگیری فناوری شارژ سریع Quick Charge 4.0 زمان شارژ این باتری را به‌طرز محسوسی کاهش داده است. طبق آزمایشات انجام شده، یک‌بار شارژ کامل ردمی نوت ۷ از ۰ تا ۱۰۰، یک ساعت‌ و ۴۳ دقیقه طول می‌کشد.

دلیل سوم: دوربین دوگانه شیائومی ردمی نوت ۷ در عکاسی کم نمی‌آورد. طبق گفته کاربران، تصاویر ثبت‌شده با دوربین این گوشی خیره‌کننده و جذاب هستند.

پیاده‌سازی الگوریتم‌های هوش‌مصنوعی در بخش دوربین نیز باعث شده تا توانایی‌های عکس‌برداری این دستگاه بیش‌از‌پیش شکوفا شود و کاربران بتوانند حتی در محیط‌های تاریک نیز تصاویر بسیار خوبی را ثبت کنند.

دلیل چهارم: شیائومی برای قسمت پشتی بدنه از طراحی گرادیانتی استفاده کرده که رنگ‌ها را به‌صورت طیفی نشان می‌دهد؛ به‌این‌صورت که برای نمونه رنگ آبی از بالا به‌صورت پررنگ آغاز می‌شود و هرچه که به قسمت پایینی بدنه نزدیک می‌شود، به آبی روشن تمایل پیدا می‌‌کند. این طراحی باعث شده تا بسیاری از کاربران از زیبایی دستگاه در نگاه نخست سخن بگویند و از آن به‌عنوان یکی از وجه تمایزات و نکات مثبت ردمی نوت ۷ در مقابل رقبا همرده یاد کنند.

بیشتر بخوانید:   انتقال مکالمه Call Diverting

Xiaomi Redmi Note 7

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *