Windows 10 Update Switch نرم افزار غیرفعال کردن آپدیت خودکار ویندوز ۱۰

Rate this post
دانلود Windows 10 Update Switch v1.0.1.303 - نرم افزار غیرفعال کردن آپدیت خودکار ویندوز 10

قبل از روی کار آمدن ویندوز ۱۰، در تمامی ویندوز های ارائه شده توسط مایکروسافت کاربر قادر بود تا با مراجعه به Control Panel به صورت دلخواه گزینه های مربوط به آپدیت ویندوز را تغییر دهد. اما در Windows 10 مایکروسافت تشخیص داده است که کاربران این ویندوز همیشه باید از آخرین نسخه ی به روز رسانی شده ی ویندوز استفاده کنند. بنابراین تمام تنظیمات مربوط به تغییر گزینه های آپدیت ویندوز را از دسترس کاربران عادی خارج نموده است. اما از آن جایی که گاهی آپدیت های خودکار ویندوز حجم زیادی از ترافیک اینترنت را مصرف می کنند و به دلیل خودکار بودن در زمان های از پیش تعیین نشده و ناخواسته ای رخ می دهند، فعال بودن به روزرسانی خودکار ویندوز ممکن است باعث دردسر برخی از کاربران شوند.
Windows 10 Update Switch نرم افزار ساده و کم حجمی است که به کاربران اجازه می دهد تا به راحتی به روزرسانی خودکار ویندوز ۱۰ را غیر فعال کنند. پس از نصب و اجرای این ابزار تنها کافیست تا کلیک بر روی یک دکمه، آپدیت خودکار ویندوز ۱۰ را غیر فعال (disable) نموده و در صورت لزوم مجدداً آن را فعال (Enable) کنید.

توجه داشته باشید که این روش راه حلی قطعی و پایدار نیست و شما باید تمام کانکشن ها (ارتباطات) ویندوز خود را به صورت Metered تغییر دهید تا در این حالت دیگر آپدیت خودکاری برای ویندوز ۱۰ دانلود نشود.
در حال حاضر Windows 10 فقط به شما اجازه می دهد تا اتصالات Wi-Fi سیستم را به صورت Metered قرار دهید امانرم افزار این امکان را برای شما فراهم می کند تا انواع اتصالات از جمله ۳G, 4G, Ethernet و Wi-Fi را به صورت Metered تنظیم کنید و در زمانی که مایل بودید آن ها را به حالت non-metered تغییر دهید. هنگامی که تمام اتصالات به اینترنت را به صورت Metered تنظیم کنید، ویندوز حتی اگر سرویس آپدیت را اجرا کند بازهم نمی تواند در اتصالات اینترنتی، آپدیتی دریافت کند.

بیشتر بخوانید:   تغییر زبان اتوماتیک بصورت اتوماتیک از فارسی به انگلیسی و برعکس در نرم افزار

قابلیت های کلیدی نرم افزار Windows 10 Update Switch:
– غیرفعال کردن آپدیت خودکار ویندوز ۱۰
– تنظیم اتصالات ویندوز به صورت Metered
– محیط کاربری ساده و کاملاً شهودی
– قابل استفاده برای تمام کاربران با هر سطحی از دانش کامپیوتری
– و …

Windows 10 Update Switch Screenshot 1

Check Also

مرکز مثبت زندگی کد ۹۹۲۰ تهران، میدان معلم، خیابان تختی، پلاک ۲۴، بهزیستی ذوالفقاری شماره تلفن: ۷۵ ۸۳۳ ۶۶۶ - ۰۲۱ کدپستی: ۱۳۷۱۷۹۸۸۶۸ www.MyLifePlus.ir

مرکز مثبت زندگی کد ۹۹۲۰

مرکز مثبت زندگی کد ۹۹۲۰ تهران، میدان معلم، خیابان تختی، پلاک ۲۴، بهزیستی ذوالفقاری شماره …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *