حمایت دختر شهید شیرودی از دکتر روحانی در همایش هواداران حسن روحانی در ورزشگاه شیرودی تهران

Rate this post

همایش هواداران حسن روحانی در ورزشگاه شیرودی تهران به همت ستاد زنان این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری آغاز شد.

 

حمایت دختر شهید شیرودی از دکتر روحانی در همایش هواداران حسن روحانی در ورزشگاه شیرودی تهران

به گزارش ایسنا، در ابتدای این همایش  دختر شهید شیرودی ،آناهیتا شیرودی در میان شعار های حاضرین که می گفتند “بسیجی واقعی همت بود و باکری” و “بسیجی واقعی شیرودی شیرودی”طی سخنانی اظهار کرد: به نام خداوند شهیدانی که برای نان نجنگیدند.
وی ادامه داد: خواهران و برادران با وعده نان نمی توان مردم را فریب داد. روا نیست دزدان آزادی وعده نان بدهند. امام حسین(ع) منادی آزادی بود و منجی نیز برای آزادی ظهور خواهد کرد.

دختر شهید شیرودی تصریح کرد: آزادی با توسعه خواهد آمد و دولت تدبیر وامید در این مسیر باید حرکت کند. پایه آزادی احترام به حقوق شهروندی است. در این دولت آزادی همه از طریق فرهنگ و حقوق شهروندی میسر شد.
وی سپس گفت همچون گذشته پای دولت تدبیر و امید خواهیم ماند، ما در کنار روحانی خواهیم ماند و از ایشان حمایت می‌کنیم. همانطور که مردان از دامن زنان به معراج می روند و همان طور که شیرمردان از جان خود گذشتند، این بار هم برای رشد  فرهنگ پشتیبانی و حمایت خود را از روحانی اعلام می کنیم.

در ادامه مراسم فاطمه سلحشوری ، نماینده مجلس شورای اسلامی به عنوان سخنران دوم در جایگاه حاضر شد و در برابر شعارهای حاضرین با اشاره به زنجیره انسانی اصلاح طلبان در سال ٨٨ اظهار کرد: من شور و شوق شما را از راه آهن تا تجریش دیده ام.
وی ادامه داد:ایام مبارکی است اعیاد شعبانیه است.ان‌شاءالله جشن پیروزی را هم در این ایام می گیریم. ما می دانیم در برهه حساسی از تاریخمان قرار داریم .ما می دانیم که باید انتخاب کنیم. انتخاب ما روحانی خواهد بود، امام ما فرموده بودند به پشتوانه ملت دولت تعیین می کنیم.
این نماینده مجلس افزود: اکنون به پشتوانه شما دولت تعیین خواهیم کرد.روحانی متشکریم که اسوه اعتدال اصلاح و بصیرت ما آقای هاشمی را پاس داشتید، ما همیشه یاد و خاطره او را گرامی می داریم.
وی سپس ادامه داد:متشکریم که در فیلم انتخاباتی خود سید بزرگوار ما را نشان دادی و چه کوته فکر هستند، آنهایی که فکر می‌کنند با سانسور سید اصلاحات می توانند او را از ذهن مردم بیرون ببرند.
سلحشوری تاکید کرد:سید اصلاحات در قلب ملت است نه در صدا و سیما  که در این هنگام  حاضرین شعار ی در نقد عملکرد صدا و سینا سر دادند.

بیشتر بخوانید:   مهندسی کامپیوتر

این نماینده مجلس در ادامه سخنانش گفت:روحانی متشکریم برای ارج نهادن به حقوق و شعور مردم. روحانی متشکریم که ما زنان را فقط برای رای نخواستید و در این دوره چهار ساله برای اولین بار سه معاون زن رئیس جمهور ، اولین فرماندار اهل سنت زن و اولین سفیر زن جمهوری اسلامی را در مجموعه خود به کار گرفتید.
سلحشوری در ادامه با اشاره به برجام خاطرنشان کرد:روحانی متشکریم که برجام را به سر انجام رساندید.چه نا سپاسند آن ها که می گویند برجام چه کرد؟ برجام از ونزوئلا شدن ایران جلو گیری کرد، نفت در برابر غذا را از بین برد، عزت را به ایران داد .
وی گفت:چه ناسپاسند آنان که امنیت ملی ما را قدر نمی دانند و شور و شعور شما جوانان را پاس نمی دارند .امید شما جوانان هستید، این امید را زنده نگه دارید.
این نماینده مجلس اظهار کرد:روحانی متشکریم که شان ریاست جمهوری را از لودگی نجات دادی، در عرصه فرهنگ ورزش وضعیت زنان ما را نجات دادی. فیلم هایی مثل فروشنده و قهرمان هایی مثل کیمیا علی زاده ها حاصل تلاش این دولت هستند.
سپس سلحشوری گفت:شما در دور اول ریاست جمهوری اقای روحانی مطالبه ای داشته‌اید که هنوز محقق نشده است .این بار همه با هم آن را محقق می کنیم.
بلافاصله جمعیت فریاد زد:”پیام ما روشنه حصر باید بشکنه”
این نماینده مجلس گفت:اقای روحانی ما گشت ارشاد برای دخترانمان نمی خواهیم، ما گشت ارشاد برای مبارزه با فساد  می خواهیم.

وی ادامه داد: امید داریم با برنامه ششم به زنان محروم رسیدگی شود. جناب رئیس جمهور ما می دانیم مجلس نهم با شما نبود اما مجلس دهم با شما است. اطمینان داریم در آینده وزیر زنی از طرف شما معرفی  شود.
سلحشوری  تصریح کرد: دانشگاه ها از تفکیک جنسیتی متنفرند، نشریات دانشجویی بسته می شود و مشکلاتی از این قبیل دارند. انتظار می رود این موارد در دولت بعدی شما حل شود.

بیشتر بخوانید:   جشنواره رنگ اُتیسم فریحا

بعد از سخنان  سلحشوری الهام کردار بازیگر سینما و تئاتر طی سخنانی گفت:  مهم است که فردای روز پیروزی رئیس جمهور ما به دیدن آیت الله علم الهدی برود و یا به دیدن سید اصلاحات آقای خاتمی.در اینجا حاضرین شعار دادند:” اصلاحات اصلاحات پیروز انتخابات”

در ادامه لیلی رشیدی نیز از بازیگران سینما و تئاتر طی سخنانی  همه مردم ایران را به مشارکت در انتخابات دعوت کرد.

شهید شیرودی
شهید شیرودی

در ادامه  اشرف بروجردی رئیس ستاد زنان روحانی با حضور در جایگاه سخنران اظهار کرد:سپاس به همه شما عزیزانی که با دلهای گرمتان به انتظار جناب آقای روحانی به سمت رییس جمهوری گام بر می دارید.
وی ادامه داد: با کسب اجازه از آقای رییس جمهور محبوب ملت ایران در اینجا جمع شدیم تا در کنار بزرگواری باشیم که سختی ها را بر خود هموار کرد تا ملت ایران سرافراز و سربلند شود. سپاس خود را تقدیم جناب آقای روحانی می کنیم برای اینکه این مسولیت را پدیرفتند این جمعیتی که اینجا هستند نمونه ای از خیل انبوه طرفداران و دوستداران دکتر روحانی هستند که به انتظار ۲۹ اردیبهشت ایسناده اند. تا با رای خود بهترین و شایسته ترین فرزند این ملت را در جایگاه مدیریت قرار دهند.

وی خطاب به روحانی گفت:آقای روحانی این ها که امروز جمع شده اند نماینده میلیون‌ها افرادی هستند که برای اعتلای و سربلندی ایران رای می دهند و در ۲۹ اردیبهشت با رای خود  مسولیت اداره این سرزمین را به کسی می سپارند که برای رساندن ایران به جایگاهی رفیع تلاش می‌کند.

دختر هفت ساله ای از مشهد به روی سن آمد و با خواندن شعری گفت: من نسل فردا هستم و به امید دلخوشم امید دارم تا دولت تدبیر و امید آینده من را بسازد.
همزمان با ورود حسن روحانی به ورزشگاه تمام سالن شهید شیرودی پر از جمعیت شد و این جمعیت تا حیاط این ورزشگاه رسید و برای حاضرین بیرون از سالن پرده ای تعبیه کردند تا آن ها برنامه داخل سالن  را ببینند.
پس از پایان سخنرانی روحانی جمعیت همراه با شعار از سالن خارج شدند و تا خیابان های منتهی به میدان هفت تیر و خیابان مفتح پلاکارد به دست در بخش هایی به راهپیمایی سکوت پرداختند .
در این مراسم همانند همایش های دیگر ستاد حسن روحانی نمادهای سبز و بنفش در همه جا دیده می شد و آهنگ های ملی پخش می شد.

بیشتر بخوانید:   نام خلبان شهید، علی اکبر شیرودی در مجله AIR FORCE Magazine

Check Also

گروه فنی مهندسی پرهاست ParHost.net

آموزش گام به گام و مرحله به مرحله پرداخت فیش حق بیمه تامین اجتماعی از طریق دستگاه عابر بانک

برای پرداخت فیش حق بیمه از طریق دستگاه عابر بانک، لازم است به یکی از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *