فیلم فارسی معرفی وردپرس و مقایسه با سیستم های مدیریت محتوای دیگر

Rate this post

در این ویدیو به معرفی و مقایسه سیستم مدیریت محتوای وردپرس با سیستم های مدیریت محتوای جوملا ، دروپال ، نیوک ، دیتالایف انجین در جهان و ایران پرداخته می شود، آمار ارائه شده در فیلم از طریق بخش گوگل ترند جمع آوری شده اند و توضیحاتی درباره اینکه سیستم مدیریت محتوا چیست و چه کاربردی دارد و اینکه تفاوت wordpress.org با wordpress.com در چیست داده می شود برای دریافت فیلم فارسی معرفی وردپرس و مقایسه با سیستم های مدیریت محتوای دیگر از تلویزیون وردپرس تا پایان همراه ما باشید .

فیلم فارسی معرفی وردپرس و مقایسه با سیستم های مدیریت محتوای دیگر

شاید برایتان سوال شده باشد که وردپرس سیستم وبلاگنویسی می باشد و یا سیستم مدیریت محتوای سایت ؟
به هر حال وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا کاملا رایگان و متن باز است ( بر پایه مجوز GPL ) که شما بوسیله آن قادر خواهید بود براحتی یک وبلاگ – فوتوبلاگ – پادکست – گالری – سایت تجاری ، تفریحی و … بسازید.
وردپرس توسط زبان بسیار محبوب PHP نوشته شده و از قدرت پایگاه داده MySQL برای ذخیره داده ها استفاده می کند.
دو هدف اصلی سازندگان وردپرس راحتی کاربر در کار با این سیستم و رعایت استاندارد های جهانی هست. بهمین منظور شاید شما امکاناتی را که در یک CMS مشاهده می کنید بطور تمام و کمال در وردپرس نمی بینید. به همین منظور سازندگان وردپرس با کد نویسی دقیق و کامل و در اختیار قرار دادن امکانات و API های فراوان برای توسعه دهندگان این امکان رو ایجاد کرد که دیگران بتوانند براحتی اقدام به ساخت و توسعه افزونه برای وردپرس بکنند.
از آنجا که این ویدیو اولین فیلم آموزش فارسی تلویزیون وردپرس است ممکن است نواقصی در نحوه بیان وجود داشته باشد که به مرور زمان و با کسب تجربه بر کیفیت فیلم ها افزوده خواهد شد پس لطفا نظر خودتان را در مورد فیلم ضبط شده در قسمت دیدگاه ها بیان کنید .

بیشتر بخوانید:   من مادر هستم

دانلود فیلم معرفی وردپرس با حجم ۹٫۵ مگابایت و لینک مستقیم – لینک کمکی

Check Also

کاهش تعداد درخواست HTTP و افزایش سرعت سایت HTTP Requests

کاهش تعداد درخواست HTTP در وردپرس باعث خواهد شد تا میزان درخواست‌هایی که برای لود و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *