روبات آشپز بعد یک روز برکنار شد

Rate this post

فلیپی روبات آشپز

فلیپی، روبات همبرگرپز که این هفته کارش را در یک رستوران در کالیفرنیا شروع کرده بود، بعد از یک روز خاموش شد چون خیلی آهسته کار می‌کرد.

این روبات جایگزین آشپزهای رستوران کالی برگر در شهر پاسادنا کالیفرنیا شده بود اما بعد از یک روز کار کنار گذاشته شده تا تعمیر شود و بتواند سریع‌تر کار کند.

انسان‌های همکار این روبات هم دوره ویژه آموزشی می‌گذرانند تا کمک کنند که روبات بتواند با سرعت مورد نظر و بر اساس میزان تقاضا کار کند.

روزنامه یواس‌ای‌تودی ‘ گزارش داده که این روبات هنوز سرجایش در کنار اجاق باقی مانده، اما خاموش شده است. یک تابلو در کنار روبات توضیح می‌دهد که به زودی آشپزی را شروع خواهد کرد اما تاریخی اعلام نشده است.

احتمالا این روبات را به این دلیل خاموش کردند که بعد از انتشار خبر آغاز کار او، رستوران پر از مشتری شد و سفارش‌ها بیشتر از حد معمول بود.

شرکت “میزو روبوتیک”، سازنده این روبات می‌گوید که کدهای کنترل روبات را آزمایش کرده بوده تا مطمئن باشد که این روبات می‌تواند در ساعت اوج تقاضا با سرعت مناسب برگرها را آماده کند.

قبل از شروع کار این روبات اعلام شده بود که او می‌تواند روزانه تا دو هزار برگر را آماده کند.

صاحب رستوران کالی می‌گوید که به دلیل مشکلات استخدام نیرو تصمیم به استفاده از این روبات گرفته است. یکی از مشکلات رستوران‌هایی که غذای فوری عرضه می‌کنند تامین نیروی کار است چون وقت و زمان زیادی صرف آموزش دادن به کارکنانی می‌شود که بعد از چند ماه کار را ترک می‌کنند.

بیشتر بخوانید:   تفاوت ترافیک و پهنای باند چیست؟ Bandwidth & Traffic

به گفته او به زودی روبات‌های همبرگرپز در بیش از ۵۰ رستوران شروع به کار خواهند کرد.

Check Also

تعداد درخواست‌های http سایت با  HTTP Requests Checker 

برای بررسی  و  آنالیز سایت خودمون بهتره  ببینیم در حالت فعلی در سایت ما چند …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *