افزودن تصویر به Google

4/5 - (1 امتیاز)

برای قرار دادن یک تصویر در نتایج جستجوی Google، تصویرتان را همراه با یک توضیح به وب‌سایت اضافه کنید. اگرچه نمی‌توانید مستقیماً تصاویر را در نتایج جستجو آپلود کنید، تصاویر قابل‌جستجوی پست شده در یک وب‌سایت می‌توانند در نتایج جستجو نشان داده شوند.

افزودن تصویر خود به وب

  1. تصویر را در یک وب‌سایت قرار دهیداگر می‌خواهید عکس یا تصویرتان در نتایج جستجوی Google نشان داده شود، باید آن را به یک وب‌سایت پست کنید. اگر وب‌سایت ندارید، از خدمات میزبانی محتوای رایگان زیر می‌توانید استفاده کنید:
    • تصاویرتان را در یک شبکه اجتماعی مانند Google+‎ آپلود کنید
    • تصاویر را با بلاگر به یک وبلاگ اضافه کنید
    • با استفاده از Google Sites وب‌سایت خودتان را بسازید
  2. مطمئن شوید که پست دارای تصویر، عمومی و قابل جستجو استبا پست کردن تصویر در یک وب‌سایت عمومی و قابل‌جستجو، به Google امکان می‌دهید تا تصویرتان را یافته و به فهرست Images اضافه کند. در هنگام آپلود تصویر مطمئن شوید که صفحه دارای تصویر برای عموم قابل دسترس است. برای مثال اگر عکسی را در Google+‎ پست کرده‌اید، مطمئن شوید که تنظیم حریم خصوصی آن بر روی «عمومی» قرار دارد.برای راهنمایی‌های بیشتر در مورد پست کردن تصاویر در سایتی که Google آن را فهرست‌بندی می‌کند، درباره افزودن سایت به Google بخوانید.

راهنمایی برای نمایش بهتر تصویر در جستجو

برای نمایش بهتر تصویر در نتایج جستجوی Google، این دستورالعمل‌های انتشار تصویر را دنبال کنید:

  • برای آن متن توضیحی قرار دهید. در محلی نزدیک تصویر مانند برچسب «alt» یا عنوان، متن توضیحی را قرار دهید. این به Google کمک می‌کند تا بفهمد چه چیزی درون تصویر قرار دارد و به چه جستجوهایی مربوط می‌شود.
  • عکس‌ها را با کیفیت بالا آپلود کنید. محتوای عالی تصویری یک روش خوب برای جذب مخاطب است.
بیشتر بخوانید:   نکات و ترفندهای جستجو در گوگل

در نهایت، صبور باشید. تصاویری که در وب آپلود می‌کنید، فوراً در نتایج جستجو ظاهر نمی‌شوند. باید صبر کنید تا سایتتان توسط Google فهرست‌برداری شود و سپس تصاویرتان در نتایج جستجو نشان داده می‌شوند.

Check Also

مرکز مثبت زندگی کد ۹۹۲۰ تهران، میدان معلم، خیابان تختی، پلاک ۲۴، بهزیستی ذوالفقاری شماره تلفن: ۷۵ ۸۳۳ ۶۶۶ - ۰۲۱ کدپستی: ۱۳۷۱۷۹۸۸۶۸ www.MyLifePlus.ir

مرکز مثبت زندگی کد ۹۹۲۰

مرکز مثبت زندگی کد ۹۹۲۰ تهران، میدان معلم، خیابان تختی، پلاک ۲۴، بهزیستی ذوالفقاری شماره …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *