درج تصویر شاخص پیش فرض در وردپرس با Default featured image

Rate this post


درج تصویر شاخص پیش فرض در وردپرس با Default featured image
تقریبا همه شما کاربران با لغت تصویر شاخص آشنایی دارید، هنگامی که مطلبی در سایت خود منتشر می کنید یک تصویر کوچک در کنار پست مشاهده می کنید، به این تصویر، تصویر شاخص گویند. یکی از مهم ترین بخشها در محتوا نویسی سایت قرار دادن تصویر شاخص برای مطالب سایت می باشد که تاثیر زیادی بر رنکدهی گوگل دارد.
تصویر در مفهوم پست شما بسیار تاثیر گذار می باشد، کاربران به راحتی از تصویر شاخص پستها متوجه خواهند شد که چه چیزی در پست شما گنجانده شده است، با معرفی افزونه رایگان Default featured image به راحتی می توانید یک تصویر کاربردی و برانگیخته برای تمام مطالب سایت خود به طور پیش فرض انتخاب کنید و کار خود را ساده تر کنید.

کار با افزونه Default featured image
در ابتدا افزونه را نصب و فعال سازی کنید، پس از فعال سازی افزونه گزینه “رسانه” به منو تنظیمات پنل مدیریت وردپرس شما اضافه شده است، وارد صفحه افزونه شوید و تصویر زیر را مشاهده می کنید.

سپس در این صفحه می توانید ابعاد تصویر را به اندازه دلخواه خود تغییر دهید و در بخش default featured image روی select default featured image کلیک کنید و تصویر مور نظر خود را از طریق بارگذاری پرونده ها انتخاب کنید و روی ذخیره تغییرات کلیک کنید.

حال تصویر مورد نظر شما به طور پیش فرض به عنوان تصویر شاخص برای تمام برگه ها و نوشته های سایت شما مشخص شده است، همچنین اگر پشیمان شدید می توانید روی دکمه dont use a default featured image کلیک کنید و تصویر خود را لغو و تصویر دیگری را انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید:   وردپرس چیست؟

در تصویر بالا مشاهده می کنید که تصویر انتخابی پیش فرض ما برای مطالب و صفحات سایت مشخص و نمایش داده شده است

Check Also

تعداد درخواست‌های http سایت با  HTTP Requests Checker 

برای بررسی  و  آنالیز سایت خودمون بهتره  ببینیم در حالت فعلی در سایت ما چند …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *