دانلود کتاب مبانی رایانش ابری

Rate this post

دانلود کتاب مبانی رایانش ابری

 

دانلود کتاب مبانی رایانش ابری
دانلود کتاب مبانی رایانش ابری
از کتاب « مبانی رایانش ابری » چه انتظار می رود ؟ محیط های ابری فراگیر هستند و انتظار می رود که حداقل بخشی از چشم انداز فناوری آینده هر سازمان را میزبانی کنند . مبانی رایانش ابری خط مشی است که به شما کمک می کند سوال هایی که ، در زمان بررسی یا راه اندازی یک طرح اولیه یا محیط ابر هستید بوجود می آیند ، هدایت کنید . ابر فقط برای شرکت های بزرگ و کیانی که دارای بودجه های بزرگ هستند در دسترس نیست ؛ این تکنولوژی جایگزین با صرفه جویی در هزینه ، در حال حاضر در دسترس اکثریت است … این کتاب مناسب افرادی است که می خواهند با تکنولوژی رایانش ابری آشنا شوند .
ساختار کتاب « مبانی رایانش ابری » شامل هفت فصل می باشد . ابتدا با یک معرفی کلی از ابر و تکنولوژی هایی که آن را تشکیل داده اند شروع می کنیم . سپس درباره ی گزینه هایی که در هنگام پیاده سازی محیط ابری به دنبال آن ها هستیم بحث می کنیم و بعد شما را در تصمیم گیری راهنمایی می کنیم . بعد از تصمیم گیری ، برخی از ملاحظات را که باید در پیاده سازی محیط ابری شما ایجاد شوند را پوشش می دهیم .
چرا این اطلاعات مفید است ؟
تصمیم گیری برای حرکت به محیط ابری نباید با بی توجهی گرفته شود . به طور کلی برای بسیاری از دپارتمان های IT و سازمان ها ، استفاده از محیط های ابری به معنای تغییر در راه کسب و کار است . شما نمی خواهید این تصمیم ها را با بی توجهی بگیرید . این مهم است که شما خود را به اطلاعات بیشتری که قبل از تصمیم گیری می توانید به دست آورید ، مجهز کنید . این کتاب به شما در بدست آوردن این اطلاعات مهم کمک می کند . این کتاب اهدایی از طرف مترجم می باشد .
برای دانلود کتاب مبانی رایانش ابری ، به ادامه مطلب بروید .
نویسنده / مترجم : دریک روانتری-ایلینا کستریلو/طیبه محمدی
زبان کتاب : فارسی
حجم کتاب : ۵٫۳ مگابایت
نوع فایل : PDF
تعداد صفحه : ۲۰۴
منبع : www.takbook.com
رمز فایل : www.takbook.com
دانلود کتاب با لینک مستقیم

بیشتر بخوانید:   لینک سایت ما در چه سایت هایی وجود دارد؟

Check Also

مرکز مثبت زندگی کد ۹۹۲۰ تهران، میدان معلم، خیابان تختی، پلاک ۲۴، بهزیستی ذوالفقاری شماره تلفن: ۷۵ ۸۳۳ ۶۶۶ - ۰۲۱ کدپستی: ۱۳۷۱۷۹۸۸۶۸ www.MyLifePlus.ir

مرکز مثبت زندگی کد ۹۹۲۰

مرکز مثبت زندگی کد ۹۹۲۰ تهران، میدان معلم، خیابان تختی، پلاک ۲۴، بهزیستی ذوالفقاری شماره …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *