۱۰ سایت برای دانلود قالب انگلیسی وردپرس English WordPress Themes

Rate this post

شاید شما نیز از آن دسته افرادی باشید که به دنبال قالب انگلیسی وردپرس برای استفاده در نسخه  انگلیسی وب سایت تان و یا جهت ترجمه و فارسی سازی آن قالب و انتشارش در وب فارسی هستید در این مطلب ۱۰ وب سایت انگلیسی زبان برتر در ارائه قالب های رایگان انگلیسی با کیفیت بالا را معرفی می کنیم و شما می توانید با مراجعه به آنها از تعداد بسیار زیادی قالب وردپرس انگلیسی بهره مند شوید . در صورتیکه قصد فارسی سازی قالب ها را دارید وب سایت آرتاباز بسیار خوشحال خواهد شد تا قالب فارسی شده شما را با نام خودتان منتشر کند .جهت مشاهده ۱۰ سایت برای دانلود قالب انگلیسی وردپرس English WordPress Themes در ادامه با ما همراه باشید .۱ – مخزن پوسته های وردپرس انگلیسی WordPress themes

قالب وردپرس انگلیسی

بدون شک برترین سایت برای دانلود قالب وردپرس انگلیسی مخزن سایت اصلی وردپرس است در این محل تعداد بسیار زیادی قالب در رنگ های مختلف و انواع کاربری می توانید پیدا کنید . علاوه بر این بسیاری از شرکت ها و طراحان قالب های وردپرس بعد از انتشار قالب رایگان در سایت خود سعی می کنند تا قالب شان را به مخزن وردپرس نیز معرفی و اضافه کنند چون به این ترتیب تعداد زیادی از افراد می توانند به قالب شان دسترسی داشته باشند و این برای جلب مشتری های آینده و شهرت طراح و شرکت بسیار تبلیغ خوبی است . تا کنون بیش از ۱۶۹۳ پوسته انگلیسی با نزدیک به ۶۵ میلیون بار دانلود در مخزن وردپرس قرار گرفته اند .
سایت مخزن قالب های وردپرس

بیشتر بخوانید:   Unchained : دانلود رایگان فونت زیبا با استایلهای مختلف

۲ – سایت wpthemesfree

دانلود قالب انگلیسی وردپرس

این وب سایت با دارا بودن بیش از ۳۰۰۰ پوسته انگلیسی وردپرس رایگان یکی از برترین سایتها در این زمینه است ، همینطور که متوجه شدید تعداد قالب های این سایت از خود مخزن وردپرس نیز بیشتر است ! در این وب سایت می توانید در هر زمینه ای که فکرش را بکنید قالب انگلیسی وردپرس پیدا کنید ، همچنین توانایی مرور و بررسی قالب بر اساس بیشترین دانلود در ۳ روز گذشته و بیشتذین دانلود در ماه نیز علاوه بر دسته بندی قدرتمند و تفکیک شده وجود دارد .
ادرس سایت wpthemesfree

۳ – وب سایت freethemelayouts

قالب وردپرس

این وب سایت نیز دارای قالب های رایگان زیادی می باشد و امکان جستجو بین قالب ها برای یافتن قالب مورد نظر را فراهم می کند . قالب های این سایت به خوبی طراحی شده اند و با اکثر مرورگر ها سازگاری دارند . همچنین امکان مشاهده تصویر بزرگ به همراه پیش نمایش زنده از قالب برای کاربران فراهم شده است .
ادرس سایت freethemelayouts

۴ – وب سایت topwpthemes

دانلود قالب انگلیسی وردپرس

این وب سایت نیز با دارا بودن بیش از ۳۰۰ پوسته انگلیسی وردپرس که به صورت رایگان منتشر شده اند یکی از سایتهای خوب در این زمینه است مزیت این سایت مرتب کردن قالب ها بر اساس نام شرکت و یا طراح قالب هاست و این کار افرادی را که به دنبال قالب های رایگان مخصوص شرکتی خاص هستند راحت می کند .
ادرس سایت topwpthemes

۵ – وب سایت Theme Grade

پوسته انگلیسی وردپرس

این وب سایت نیز با دارا بودن بیش از ۳۰۰ پوسته رایگان و انواع پوسته ها تجاری یکی از پیشروهای عرصه قالب های وردپرس است از مزیت قالبهای این سایت می توان به طراحی منحصربه فرد و دارای سئو بالا اشاره کرد .
ادرس سایت Theme Grade

بیشتر بخوانید:   کارهایی که باید بعد از نصب وردپرس باید انجام بدهیم

۶ – وب سایت آزمایشگاه پوسته theme ab

پوسته انگلیسی وردپرس

آزمایشگاه پوسته سایتی کوچک اما چشم نواز برای دانلود قالب انگلیسی وردپرس است که مجموعه ای از بهترین پوسته ها گردآوری کرده است شما قابلیت مشاهده پیش نمایش پوسته ها و همچنین امکان جستج برای یافتن تم مورد نظرتان را دارید .
ادرس سایت آزمایشگاه پوسته theme ab

۷ – وب سایت دانلود تم انگلیسی وردپرس Free WP Themes

قالب رایگان وردپرس

وب سایت دانلود رایگان تم وردپرس با دارا بودن بیش از ۲۰۰ تم انگلیسی وردپرس و امکان جستجوی راحت بین تم ها برای یافتن تم مورد نظر به همراه نمایش تصویر شاخص و نمایش کاملی از قابلیت های تم یکی از برترین سایتهای دانلود تم انگلیسی وردپرس است .
ادرس سایت Free WP Themes

۸ – وب سایت قالب های رایگان وردپرس برای شما free wordpress themes 4 u

قالب انگلیسی برای وردپرس

این وب سایت با بیش از ۷۰۰ پوسته رایگان و افزودن بین ۱۰ تا ۲۰ پوسته رایگان در هفته یکی از بروزترین منابع برای دریافت پوسته وردپرس انگلیسی می باشد . همچنین با دارا بودن دسته بندی قدرتمند و داشتن تصویر شاخص برای پوسته ها امکان انتخاب پوسته را برای کاربران راحت تر کرده است .
ادرس سایت free wordpress themes 4 u

۹ – سایت Blog Oh! Blog

دانلود تم وردپرس

این وب سایت نیز دارای چندین قالب رایگان و همچنین چندین قالب اختصاصی است که با جستجو در میان قالب های رایگان می توانید پوسته های مورد نظرتان را پیدا کنید .

۱۰ – سایت smthemes

قالب رایگان وردپرس

sm themes دارای مجموعه ای بزرگ از قالب های حرفه ای وردپرس انگلیسی است و برای هر نوع سایتی که مدنظرتان باشد پوسته دارد ، پوسته های این سایت دارای ابزارک های اختصاصی هستند همچنین تقریبا تمام قالب ها به کنترل پنلی برای مدیریت پوسته مجهط شده اند .

بیشتر بخوانید:   ۷ مورد از بهترین پلاگین های نمونه کار در وردپرس

منبع : آرتاباز – دانلود قالب وردپرس

Check Also

todo list after install wordpress کارهایی که باید بعد از نصب وردپرس انجام بدهیم

کارهایی که باید بعد از نصب وردپرس باید انجام بدهیم

همه ما وقتی وردپرس را روی سایتمان نصب می کنیم با این سوال مواجه می …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *