سرانجام حسابهای مالی در صورت فوت معامله گر

Rate this post

شغل معامله گری ذاتا شغل پر استرسی است و کسانی که هنوز نتوانسته اند در این مارکت پر ریسک خودشان را کنترل کنند و سبک و شخصیت معامله گری خودشان را بهینه کنند، شکی نداشته باشند که یک روز بلاخره پای چارت سکته خواهند کرد یا از عوارض ناشی از این شغل دچار آسیب های جدی می شوند.

دوستان عزیز اگر در کارگزاری های خارج کشور حساب مالی سنگین دارید حتما اطلاعات حساب خود را جایی یادداشت کنید یا حداقل شخص دومی را از اینکه در کدام بروکر حساب دارید مطلع سازید.

سرانجام حسابهای مالی در صورت فوت معامله گر

اگر اطلاعات حساب شما نزد شخص امینی باشد او می تواند در صورت بروز حادثه کارهای انتقال را انجام دهد یا اگر کسی از اطرافیان شما در جریان فعالیت مالی و معاملاتی شما در کارگزارتان باشد بعد ها می تواند با کمک وکیل و گواهی فوت و اسناد مربوطه، سرمایه شما را از کارگزارتان مطالبه کند.

حتی در خوشبینانه ترین حالت که بروکر با صاحبان حسابهای رها شده تماس بگیرد و به نحوی متوجه فوت معامله گر شود باز این جریان سالها ممکن است طول بکشد، سرمایه ای که می تواند شاید کمکی برای بازماندگان شما باشد.

انسان عاقل باید حافظ جان و مال و آبروی خود باشد. و توجه به این نکته می تواند کمکی باشد به بازماندگان شما. طبق آمارهای غیر رسمی حدود ۵ درصد حسابهای موجود در بروکرها با وجود خالی نبودن، به علت های نامشخص بصورت متروکه رها شده اند پس موضوع را ساده نگاه نکنید و کمی آینده نگر باشید. امید واریم هیچگاه در این ۵ درصد نباشید.

بیشتر بخوانید:   مصاحبه با معامله گر برجسته جیسون استیپلتون

منتشر کننده: فراچارت

Check Also

نماز معیار و میزان ایمان و اعتقاد

معیار و میزان ایمان و اعتقاد

یک مهندس روسی تعدادی کارگر ایرانی را برای کار استخدام کرده بود. کارگران بنا به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *